آخر هفته با دریچه – بسته شماره 33؛5
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 33؛5
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn

نرم افزار "پلاک یاب" برای اندروید + دانلود

  شاید برای شما هم پیش آمده باشد، که با پلاکی رو به رو شوید ولی ندانید که برای کدام شهر کشورمان است. ولی پلاک یاب با جمع آوری شماره پلاک های تمام شهر ها و استان های ایران می تواند به شما بگوید که خودرو متعلق به کجای ایران است. این نرم افزار یکی از محبوب ترین برنامه های فارسی برای گوشی های اندرویدی است که با استقبالی فوق العاده مناسبی در نسخه های قبلی همراه شده است.


 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛

پلیری قدرتمند با قابلیت نمایش زیرنویس فارسی + دانلود

Dice Player نرم افزاری قدرتمند است که قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری را دارد که پلیر خود سیستم عامل اندروید قابلیت پخش آن را ندارد، همچنین این پلیر قدرتمند قابلیت نمایش زیرنویس فارسی و انگلیسی بر روی فیلم ها را دارد.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

تلفن همراه خود را به دسته بازی تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

شما می توانید با نصب این نرم افزار Limitless Remote بر روی گوشی اندرویدی خود، اقدام به کنترل رایانه تان کنید. این کنترل شامل: تبدیل کردن تلفن همراه به ماوس، کیبورد و دسته بازی است. برنامه با استفاده از بستر wifi به رایانه و لپ تاپ شما متصل می شود و می تواند تلفن همراه شما را به تعدادی ابزار کاربردی برای کنترل رایانه تبدیل کند. در ضمن شما می توانید موزیک پلیر ویندوز را نیز مدیریت کنید، آهنگ دلخواه خود را پخش کنید، آن را متوقف کنید یا صدای را به میزان دلخواه خود تغییر دهید.


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

دانلود نرم افزاری برای جلوگيری از سو استفاده هكران؛

نرم‌افزاری برای شناسایی دستگاه های متصل به شبکه وایرلس + دانلود

بیشتر کاربرانی که مودم وای فای دارند و از اینترنت بی سیم استفاده می کنند، همیشه دغه دغه آن ها این بود که آیا هکر‌ها از اینترنت آن ها دزدی می‌‌کنند یا نه؟ شما می توانید با دانلود و نصب نرم افزار Wifi Inspector بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود مچ هکران WI-FI خود را بگیرید.
آیا می خواهید ياد می گيريد كه چگونه مچ هكر های Wi-Fi خود را بگيريد و بدانید چه کسی بدون اجازه در حال استفاده از وایرلس شما هست؟ و یا احساس می کنید که سرعت اینترنت شما کند شده است؟ برنامه Wifi Inspector به این سوالات پاسخ می دهد. این برنامه در کمتر از ۳۰ ثانیه در یک لیست تمامی دستگاه هایی که به شبکه Wi-Fi متصل است از جمله تلفن همراه، لپ تاپ و رایانه را شناسایی کرده و آدرس IP و نام دستگاه را به شما نشان می دهد.

 

   

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

حل مسائل ریاضی را به نرم افزار Bagatrix Solved بسپارید + دانلود

شاید حل مسائل ریاضی هم برای شما کار بسیار سختی است، نرم افزار Bagatrix Solved مانند یک معلم حرفه ای عمل می کند، یعنی می تواند تمامی مسائل مورد نظر شما را با روش های منطقی حل کند. فقط کافی است وارد نرم افزار شوید و سوال مورد نظرتان را به برنامه دهید، تا جواب صحیح را به شما دهد. دانش آموزان زیادی در سراسر دنیا از این نرم افزار استفاده می کنند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


سیمبین؛

زمان مکالمات خود را مدیریت کنید + دانلود

شما توسط نرم افزار CutMyCalls می توانید زمان مکالمات خود را مدیریت کنید. مثلا می خواهید تماس های بیش از ده دقیقه نداشته باشید. یا می خواهید میزان شارژ اعتباری گوشی خود را مدیریت کنید. تصور کنید فقط 10 دقیقه شارژ اعتباری دارید و نمی خواهید این اعتبار را بیهوده مصرف کنید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409